Jump to content

Edit History

krabbelars

krabbelars

Støtter de ovenstående mht. at en liten 4G ruter (i mitt tilfelle enn Huawei E5786S fra Telia) , er en

kraftig nok løsning med dagens godt utbygde mobile telenett.

Sjekk for sikkerhets skyld dekningskartet til mobilloperatøren på deres egne internett-sider.

Det er jo antenne-utganger på de fleste  slike rutere , i mitt tilfelle 2. Har kjøpt en ekstern antenne

som jeg bruker både inne og ute (dersom det skulle trengs). Det er en kina-sak fra DX til 150,- 

inkludert porto. 

Mange DAB-/og internett-radioer har jo også streaming og mottak via WIFI som du kan benytte,

perfekt på hytta og i båt, m.m. Da har jeg f.eks 30.000 (+) radiokanaler og podcasts å lytte på i

tillegg :) 

krabbelars

krabbelars

Støtter de ovenstående mht. at en liten 4G ruter (i mitt tilfelle enn Huawei E5786S fra Telia) , er en

Sjekk for sikkerhets skyld dekningskartet til mobilloperatøren på deres egne internett-sider.

Det er jo antenne-utganger på de fleste  slike rutere , i mitt tilfelle 2. Har kjøpt en ekstern antenne

som jeg bruker både inne og ute (dersom det skulle trengs). Det er en kina-sak fra DX til 150,- 

inkludert porto. 

Mange DAB-/og internett-radioer har jo også streaming og mottak via WIFI som du kan benytte, perfekt på hytta og i

båt, m.m. Da har jeg f.eks 30.000 (+) radiokanaler og podcasts å lytte på i tillegg :) 

krabbelars

krabbelars

inkludert porto. 

Mange DAB-radioer har jo også streaming via WIFI som du kan benytte, perfekt på hytta og i

båt, m.m. 

• Create New...