SRA Startet 17.April.2017 Link til dette innlegget Startet 17.April.2017 Hei, har kran på inntak sjøvann til toalett ( El toalett) skulle jeg glemme å stenge denne under gange så risikerer jeg at det kommer vann inn via skål. Nei det er ikke kun det som ligger i skåla, langt mer. Noen som har tips om dette? Har en aning om at jeg har hørt at slange for vanninntak burde hatt en sløyfe over vannlinjen?? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 (redigert) Stemmer det. Slangen må over vannlinja om toalettet er under vannlinja. Alternativet er en anti hevert ventil, som man ofte monterer på. Redigert 17.April.2017 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Antihevertventil er vel ikke et alternativ, men et "must" hvis dassen er plassert under vannlinja. Du må legge en sløyfe over vannlinja med en antihevertventil på det høyeste punktet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.