Jump to content

Edit History

Eureka

Eureka

Må bare spørre, har du altibox eller RiksTV hjemme? For da kan du se TV via deres apper på et nettbrett, dog, da går det data.. 

du må vel ha deg et veggfeste også.. ?

du må også ha en god båtantenne, som må monteres en plass. Har du antennemast på hekken? 

( vanlig bordantenne blir bare skurr når båten beveger seg bittelitt) 

kunne ikke se på linken din om strømforbruk. 

Har du 2stk 65ah batteri, kan du ta ut maximalt halvparten, altså 65 ah. - men da er det ikke sikkert du får start på en innenbordsmotor, om du har det. 

Ligger du i havn, og kobler deg til landstrøm, så kjører du tv'n direkte på 220v. 

Jeg droppet 12v mulighet, for jeg ser ikke TV i uthavn, uten landstrøm. 

Ser i linken til seatronic at forbruk er 14w. 

Blir ikke regnestykket da 65ah dividert på 14v= 4,6 timer... 

-nå ble jeg plutselig i tvil på el-matematikken min ?

Eureka

Eureka

Må bare spørre, har du altibox eller RiksTV hjemme? For da kan du se TV via deres apper på et nettbrett, dog, da går det data.. 

du må vel ha deg et veggfeste også.. ?

du må også ha en god båtantenne, som må monteres en plass. Har du antennemast på hekken? 

kunne ikke se på linken din om strømforbruk. 

Har du 2stk 65ah batteri, kan du ta ut maximalt halvparten, altså 65 ah. - men da er det ikke sikkert du får start på en innenbordsmotor, om du har det. 

Ligger du i havn, og kobler deg til landstrøm, så kjører du tv'n direkte på 220v. 

Jeg droppet 12v mulighet, for jeg ser ikke TV i uthavn, uten landstrøm. 

Eureka

Eureka

• Create New...