Redgarden Startet 18.April.2017 Del på Facebook Startet 18.April.2017 (redigert) Noen som har erfaring/tips til et bra iPad-stativ for montering på rør? Og som ikke koster skjorta. Har funnet noen gode, men det koster jo fort 1000 kroner. Kunne tenkt meg noe under 500, men i den prisklassen finner jeg bare fester til mikrofonstativer på amazon/aliexpress/finn.... Alle tips mottas med stor takk :-) PS: Og formålet er selvsagt å bruke iPaden som kartplotter. Redigert 18.April.2017 av Redgarden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 (redigert) Denne da - https://seatronic.no/ram-brakett-for-ipad-air-fastmontering Ram er solide saker og jeg har den med sugekopp. Hatt den i båten med tildels røff sjø, og den har aldri ramlet ned. Under 500kr tror jeg det er mye "rask" Redigert 18.April.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Redgarden Svart 18.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2017 Ja, har sett på RAM og Rokk, men vi snakker jo 1250 for RAM med rørfeste, og 1000 for Rokk.... Syns det er i overkant mye, skulle jo være en billigløsning for navigasjon dette her ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Båtb123 Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Hei. Betalte 600kr for ram feste på Clas Ohlsen Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkaptein Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 7-10 inch Universal Car Windshield Suction Tablet Mobile Phone Mount Holder Stand For iPad/iPhone/Samsung Tab/GPS Rotary Freehttp://s.aliexpress.com/M7ZRzQ32 (from AliExpress Android) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Kjøpte ogå RAM feste på Claes. Mener jeg endte på 700,- Og før det hadde jeg svidd av minst like mye på billigdritt som aldri holdt. Så... billigst i lengden, kjøp dyrt med en gang ;-) --- Billigalternativ må jo være en Skjærefjøl i plast og et par rørfester fra BT, litt fantasi og mikkemekk så bør det kunne være mulig å få til noe. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Redgarden skrev for 2 timer siden: Ja, har sett på RAM og Rokk, men vi snakker jo 1250 for RAM med rørfeste, og 1000 for Rokk.... Syns det er i overkant mye, skulle jo være en billigløsning for navigasjon dette her ;-) Tror ikke du blir misfornøyd med Ram i alle fall. IPaden koster jo litt den også, så et godt feste er egentlig en god forsikring mot knusing. Sitér dette innlegget Link to post
Redgarden Svart 18.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2017 haafoe skrev 26 minutes ago: 7-10 inch Universal Car Windshield Suction Tablet Mobile Phone Mount Holder Stand For iPad/iPhone/Samsung Tab/GPS Rotary Freehttp://s.aliexpress.com/M7ZRzQ32 (from AliExpress Android) Ja, er noe sånt jeg ser etter, men med feste til rør/rekka. Stoler ikke på sugekopp i 40 knop og litt sjø... Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Redgarden skrev 13 minutes ago: Ja, er noe sånt jeg ser etter, men med feste til rør/rekka. Stoler ikke på sugekopp i 40 knop og litt sjø... Tror plasten i en kinadings til $8.45 takker for seg i 40 knop og litt sjø selv om du ikke har sugekopp... Enig med Pinkvin og andre; Ram sine fester er i en annen klasse enn billigvariantene. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 jotto skrev 14 minutes ago: Tror plasten i en kinadings til $8.45 takker for seg i 40 knop og litt sjø selv om du ikke har sugekopp... Enig med Pinkvin og andre; Ram sine fester er i en annen klasse enn billigvariantene. Jeg har en ram med sugekopp, og den har aldri, aldri ramlet ned. Har ikke kjørt i 40kn, men jeg benyttet den i 19 foteren min i havet på yttersida av tromsø i tildels veldig grov sjø. God kuling fra sørvest og mye bølger. Var så ille at jeg måtte bakke opp til rundt 10kn og jeg var i lufta flere ganger. Det er ennå fotspor fra 18 åringen til kjæresten min. Men ram'en, den holdt seg fast med bare sugekoppen. Utrolig produkt det der. Om jeg skulle kjøpt en ny en i dag, så hadde jeg heller lagt i litt penger en å kjøpe billig Kina plast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.