Rekrutten Startet 18.April.2017 Link til dette innlegget Startet 18.April.2017 Hei. Skal plassere girkabelen fra drevet til motoren. Er det noen som har et bilde av ruten denne skal ha fra bak på båt til motor? Har prøvd flere søk på shift cabel + Mercruiser 1.7 på nettet. Får da opp V6, V8 og 4 cylinder inline model. Er det den siste? Takk for hjelen! Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 18.April.2017 Link til dette innlegget Svart 18.April.2017 Nå kjenner ikke jeg den motoren men med den teksten du refererer til så må det jo være den siste, 1.7-literen er jo en rekkefirer, ikke v6 eller v8 ;) Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 18.April.2017 Link til dette innlegget Svart 18.April.2017 Sånn ser det ut hos meg. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
KarmaZ Svart 20.April.2017 Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 Noen som vet hva som skyldes at min 1.7 TDI "slår" når jeg setter den i gir? Er ikke noe høyt turtall på den da jeg setter den i gir. Kan det være kabelen som trenger en sjekk/justering eller er det mekanisk? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.April.2017 Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 KarmaZ, et det første drevbåt for deg? Normalt sier man at dersom det er en kontant, markant lyd/bank/smell you name it, så er det som det skal være. Er det en myk lyd etc så er det et tegn på slitasje. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.