Jump to content

Edit History

Barbaria

Barbaria

TICORA skrev for 10 timer siden:

Tja, vi skal ha en som går på 12V og ikke 230V så da blir motoren ikke helt standard, evt supplere med en inverter for motordrift.

Ser at EchoTec bruker mye standard deler som er lett tilgjengelige så det er i hvert fall positivt.

12v er sikkert fint, men 12v har som regel liten kapasitet og bare tanken på den støyen i timesvis hver uke så hadde jeg blitt gal. Jeg vet ikke hvor du skal seile i verden, men om dere sliter med kontakt i Norge/ Sverige så ville jeg kanskje tatt en vurdering til når det gjaldt WM.

Barbaria

Barbaria

TICORA skrev for 10 timer siden:

Tja, vi skal ha en som går på 12V og ikke 230V så da blir motoren ikke helt standard, evt supplere med en inverter for motordrift.

Ser at EchoTec bruker mye standard deler som er lett tilgjengelige så det er i hvert fall positivt.

12v er sikkert fint, men 12v har som regel liten kapasitet og bare tanken på den støyen i timesvis hver uke så hadde jeg blitt gal. Jeg vet ikke hvor du skal seile i verden, men om dere sliter med kontakt i Norge/ Sverige så ville jeg kanskje tatt en vurdering til NPR det gjaldt WM.

• Create New...