Lazyjack Startet 19.April.2017 Link til dette innlegget Startet 19.April.2017 (redigert) Jeg har tilgjengelig kontrollerne på bildene. Kan noen av disse brukes for å lese ut feilkoder og for å resette varmeren som altså er en Eberspacher hydronic D5WSC vannvarmer fra 2008? Synes det er vanskelig å få oversikt over hvilke kontrollenheter som kan brukes til hvilke varmere? Det er den lengst til høyre (merket Vann) som er tilkoplet varmeren i dag. Redigert 19.April.2017 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Har samme varmer som deg, men litt eldre. Eg har det øverste betjeningspanelet, kalla Easystart T. Dette kan brukast til å lese ut feilkoder. Hald inne begge pilene samtidig, så kan du sjå feilkoder/ resette varmaren. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Hei sunnmøre og takk for svar. Du hat vel ikke tilfeldigvis en link til et koblingsskjema som viser hvordan Easystart T koples mot varmeren? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 20.April.2017 Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 https://www.butlertechnik.com/technical_library/hydronic-d5w-sc-d60 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sunnmøre Svart 20.April.2017 Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 Den Laluna linker til er fin. Der står det også korleis du skal teste varmaren, og slette feilmeldinger. Dette er merkeleg nok ikkje tatt med i den norske manualen eg har ombord i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.