Kjellg Startet 20.April.2017 Link til dette innlegget Startet 20.April.2017 (redigert) Holder på å gå igjennom forsikringen på båten min. I den forbindelse så får jeg 1100kr året i rabatt om jeg har fg godkjent søke og sporesystem. Er dette lønsomt, ser det koster jo årlig avgift og den overstiger vel rabatten? Er det noen av dere godtfolk som har erfaring med dette? Redigert 20.April.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 20.April.2017 Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 Jeg har "tracker-abonnement" hos denne gjengen:http://www.followit.se/ Systemet er basert på en enhet med SIM-kort og GPS-mottaker. Systemet aktiveres/deaktiveres via SMS. Det er Falk her i Norge som har oppfølgingen hvis båten er i ferd med å dra på tur uten at rettmessig eier har slått av sporingen. Jeg har vel fått en håndfull telefoner fra dem når vi har lagt ut på tur uten å huske å deaktivere sporingen... Årsavgiften er nå 899 kr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.