Jump to content

Edit History

"Mathilde"

"Mathilde"

Hmmmm....så veldig flott ut det. Men teak har dessverre  veldig veldig lyst til å bli grått. Og alle forsøk på å hindre  det er vel nærliggende en håpløs kamp mot naturen(?) Oljer og lakk holder jo en stund, men også dette kan skape trøbbel etterhvert - for teaken VIL IKKE!!

Over skriver jeg "dessverre", men når sant skal sies så syntes jeg faktisk teaken er fin grå jeg, og i mine tidligere seilbåter har den derfor fått viljen sin dette treverket. Og da, vet du, når en lar være å sette seg opp mot naturens gang, da blir livet mye enklere ;-)

"Mathilde"

"Mathilde"

Hmmmm....så veldig flott ut det. Men teak har dessverre  veldig veldig lyst til å bli grått. Og alle forsøk på å hindre  det er vel nærliggende en håpløs kamp mot naturen(?) Oljer og lakk holder jo en stund, men også dette kan skape trøbbel etterhvert - for teaken VIL IKKE!!

Over skriver jeg "dessverre", men når sant skal sies så syntes jeg faktisk teaken er fin grå jeg, og i mine tidligere seilbåter har den derfor fått viljen sin dette treverket. Og da, vet du, når en lar være å sette deg opp mot naturens gang, da blir livet mye enklere ;-)

"Mathilde"

"Mathilde"

Over skriver jeg "dessverre", men når sant skal sies så syntes jeg faktisk teaken er fin grå jeg, og i mine tidligere seilbåter har den derfor fått viljen sin dette treverket. Og da, vet du, når du lar være å sette deg opp mot naturens gang, da blir livet mye enklere ;-)

"Mathilde"

"Mathilde"

Hmmmm....så veldig flott ut det. Men teak har dessverre  veldig veldig lyst til å bli grått. Og alle forsøk på å hindre  dette, er vel nærliggende en håpløs kamp mot naturen(?) Oljer og lakk holder jo en stund, men også dette kan skape trøbbel etterhvert - for teaken VIL IKKE!!

Over skriver jeg "dessverre", men når sant skal sies så syntes jeg faktisk teaken er fin grå jeg, og i mine tidligere seilbåter har den derfor fått viljen sin dette treverket. Og da, vet du, når du lar være å sette deg opp mot naturens gang, da blir livet mye enklere ;-)

• Create New...