Steinar Voll Startet 20.April.2017 Del på Facebook Startet 20.April.2017 Hei, eg er ny på denne siden. Eg har nylig kjøpt meg seilbåt. Den er 21 fot, men eg vet ikkje merke på båten. Er ikkje noen merker inne i båten. Det er ett merke utpå eneste. Her er ett bilde av båten. Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 20.April.2017 Del på Facebook Svart 20.April.2017 Ser ut som en Albin Vega som har parret seg med en IF, utover det har jeg lite å bidra med. Gratulerer med båt..:) Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 21.April.2017 Del på Facebook Svart 21.April.2017 Ser ut som en liten Hurley? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.April.2017 Del på Facebook Svart 21.April.2017 Jeg tror att dette er en liten tysk 70-tals båt, som heter RA-Cruiser......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Steinar Voll Svart 21.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2017 3 -4 forskjellige svar her. Noen måte eg kan inne ut hvilken det er? Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 21.April.2017 Del på Facebook Svart 21.April.2017 Hvis du googler RA Cruiser så ligner den veldig: Sitér dette innlegget Link to post
Steinar Voll Svart 21.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2017 tusen takk for hjelp. trur de er den ja. bare blå. skal skjekke opp litt mer Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.April.2017 Del på Facebook Svart 21.April.2017 RA Cruisern finnes 2 ulike størelser....en litt mindre rundt 5m og denne rundt 6-7m Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Steinar Voll Svart 21.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2017 Vet noen her hvor mykje disse selges for i ok stand. bra ingenør og gode seil? sånn ca. Sitér dette innlegget Link to post
sandman1 Svart 21.April.2017 Del på Facebook Svart 21.April.2017 (redigert) Eeh... Du har allerede kjøpt den, da vil du normalt ikke vite hva de går for .... En helt generell regel. Uansett båtkjøp eller båttype. Den andre veien; når du har solgt, så vil du heller ikke vite hva andre greide å selge det samme produktet for. Beste/mitt råd; "live with it" Og forresten, at Gunga Din greide å grave frem navn/ type er faktisk imponerende. Redigert 21.April.2017 av sandman1 (see edit history) Sitér dette innlegget KnutS "It's dark and we're wearing sunglasses" Link to post
Steinar Voll Svart 21.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2017 bare lurte på hva slike båter går for. så vet eg det :) håpte noen kunne hjelpe. finner ikkje så mye info om båten ser du vill jo vite hvor mykje eg får om eg selger den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.