Jump to content

Edit History

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg er ikke på hytten til foreldrene mine, er bare min mor som er der og hun er ikke så teknisk. Min far skal sende meg bilder senere når han kommer opp med fly. Vet derfor ikke om motoren har skader uten om at den har vært under. En nabo har tatt båten på land nå da båten til foreldrene mine holdt på å senke naboen sin båt også. Den blir derfor stående noen timer i naustet uten ferskvann. Er også utfordring å flytte båten da det ikke er bilvei til naustet - bare vei for atv eller traktor. Det er vel ikke lett å flytte motoren heller da den veier rundt 120 kg.

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg er ikke på hytten til foreldrene mine, er bare min mor som er der og hun er ikke så teknisk. Min far skal sende meg bilder senere når han kommer opp med fly. Vet derfor ikke om motoren har skader uten om at den har vært under. En nabo har tatt båten på land nå da båten deres holdt på å senke naboen sin båt også. Den blir derfor stående noen timer i naustet uten ferskvann. Er også utfordring å flytte båten da det ikke er bilvei til naustet - bare vei for atv eller traktor. Det er vel ikke lett å flytte motoren heller da den veier rundt 120 kg.

• Create New...