Jump to content

Edit History

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg bare spør fordi jeg ikke vet hva som skjer hvis båten blir kondemnert. Jeg vet ikke hva som er vanlig prosedyre. Kommer forsikringen og henter båten og tar den med seg og dumper den, eller får de bare penger og kan gjøre hva de vil med vraket? Hvis det siste så lurer jeg på om det har noen verdi slik at de eventuelt kan selge det som er helt i stedet for å bruke tid og penger på å kaste det. Vrakpant ordningen for båt er vel ikke kommet i orden ennå? Såfall er det vel dyrt å vrake båten hvis de skal gjøre det selv. Da kan det være billigere å selge eller gi bort det som er brukbart. Kanskje de tjener inn igjen egenandelen som de må betale for seg og naboen sin båt, slik at de går i 0 i forhold til utgifter.

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg bare spør fordi jeg ikke vet hva som skjer hvis båten blir kondemnert. Jeg vet ikke hva som er vanlig prosedyre. Kommer forsikringen og henter båten og tar den med seg og dumper den, eller får de bare penger og kan gjøre hva de vil med vraket? Hvis det siste så lurer jeg på om det har noen verdi slik at de eventuelt kan selge det som er helt i stedet for å bruke tid og penger på å kaste det. Vrakpant ordningen for båt er vel ikke kommet i orden ennå? Såfall er det vel dyrt å vrake båten hvis de skal gjøre det selv. Da kan det være billigere å selge eller gi bort det som er brukbart. Kanskje de tjener inn igjen egenandelen somnde må betale for seg og naboen sin båt slik at de går i 0.

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg bare spør fordi jeg ikke vet hva som skjer hvis båten blir kondemnert. Jeg vet ikke hva som er vanlig prosedyre. Kommer forsikringen og henter båten og tar den med seg og dumper den, eller får de bare penger og kan gjøre hva de vil med vraket? Hvis det siste så lurer jeg på om det har noen verdi slik at de eventuelt kan selge det som er helt i stedet for å bruke tid og penger på å kaste det. Vrakpant ordningen for båt er vel ikke kommet i orden ennå? Såfall er det vel dyrt å vrake båten hvis de skal gjøre det selv.

• Create New...