Baylars Startet 21.April.2017 Link til dette innlegget Startet 21.April.2017 Instrumentene er ikke til å stole på. Viserne i turteller og knopmåler "henger" seg opp og må bankes på for at de skal bevege seg igjen. Instrumentet som viser tilt på drevet hopper og beveger seg uten at jeg foretar meg noe. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Tyder på dårlig kontakt til onstrumentpanelet ditt, gå over alle koblinger bak der og sett inn med litt wd-40 eller crc e.l. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
ezach Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Sliter med det samme selv. Rapper rådene og takker stort. ?⚓ Sitér dette innlegget Link to post
Baylars Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Takk for tipset! Vil det være noe å forsøke og åpne opp og spraye inne i instrumentene, eller vil det bare gjøre saken verre? ;) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 tror ikke det har noe med insterumentene å gjøre! har sikkert med kontakten å gjøre! Hovedstrømmsbryteren på min båt tok kvelden, og på slutten av sessongen før byttet var turteller helt tullerusk.. hang seg eller viste for mye.. etter byttet av bryteren fungerte den som normalt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Baylars Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 -Morten-, var det bare turtelleren eller også flere istrumenter? Sitér dette innlegget Link to post
hal194 Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Selv har jeg brukt 6-66 Marinespray på alt av elektronikk og motor, og den ser ut til å fungere veldig bra. https://www.jernia.no/produktkatalog/praktisk-hjem/bil-og-båt/crc-6-66-marine-300ml/p/66611963 Sitér dette innlegget Link to post
Baylars Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 ?? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 5 hours ago, Baylars said: -Morten-, var det bare turtelleren eller også flere istrumenter? var kun turteller merka ikke noe på noe annet.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Baylars Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Her er det 3 instrument som ikke henger helt med. Får åpne bordet i morgen og "gå løs" med spray. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.