even424 Startet 21.April.2017 Link til dette innlegget Startet 21.April.2017 bare for å være 100% før jeg bestiller propell til en båt jeg aldri har hatt på vann og kan ingen info. har prm 100 gir kasse og lurer på om jeg skal ha en høyre eller venstre propell. hvis jeg f.eks. står på bauen på båten og ser bak på båten til gir og aksling går til venstre når jeg turner motoren. Skal jeg da ha en høyre vridd propell? og så lurer jeg på ( off topic) Om noen som vet hvor jeg får tak i billige brukte propeller? helst hos firma trenger en 16''x11'' propell som er konet 32mm til 25mm. 5000 er litt for mye å betale for en båt jeg betalte for samme pris. takker for svar allrede! Og takker for svar på andre inlegg jeg har hatt! Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var "aksling retning prm 100" Alle må vennligst lese reglene før man poster: Tips:Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.April.2017 Link til dette innlegget Svart 21.April.2017 Stå bak båten Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
NilsPils Svart 22.April.2017 Link til dette innlegget Svart 22.April.2017 Når du står bak båten og ser mot propellen er det en høyrepropell hvis den roterer mot høyre (dvs med urviseren). Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
nomen Svart 22.April.2017 Link til dette innlegget Svart 22.April.2017 Masse brukte propeller på Finn, men man må være tålmodig skal en finne akkurat den typen en trenger. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.