Windy37GM Startet 22.April.2017 Link til dette innlegget Startet 22.April.2017 Hei motoromsluke løfteren trenger olje. Det står på utsiden at det skal være trimdraulic olje (ATF )og den er lys i fargen. Hva kan brukes? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
X10an Svart 22.April.2017 Link til dette innlegget Svart 22.April.2017 ATF = Automatic Transmission Fluid Altså er nok automatgirolje et godt valg. Sitér dette innlegget Link to post
*JD Svart 22.April.2017 Link til dette innlegget Svart 22.April.2017 Enig. Bruk kun ATF, tigjengelig hos en bil rekvisita butikk, evt en full syntetisk som muligens fungere bedre om vinteren. Det er sikker ikke saa noye hvilken olje spesifikasjon, dexron III for eks. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 22.April.2017 Link til dette innlegget Svart 22.April.2017 -deler den oljetank med trimflaps? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 23.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 Nei, egen tank. Ble olje til trimsylindere fra seafast eller noe i den dur. Samme farge ihvertfall :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.