ttorneby Startet 22.April.2017 Link til dette innlegget Startet 22.April.2017 (redigert) Jeg innrømmer det gjerne; jeg har ikke peiling på båt, og langt mindre båtmotorer. Kjøpte min første båt i fjor, og studerte den ikke så nøye før jeg heiv den på vannet. Under vårpussen i år har jeg lagt merke til steder hvor det er rustet tildels kraftig. Men jeg aner ikke hvilken funksjon delene har, og hva (om noe) jeg bør gjøre med det. Noen som kan dele sine tanker? Legger ved 5 bilder; bilde 2 og 3 er av samme område og bilde 4 og 5 er av samme område (bare med forskjellig "zoom"). Motoren er en 1997 Johnson 60hk to-takt. Edit: Bildene kom ikke i den rekkefølgen jeg lastet de opp, så har nå lagt inn bildenummer i teksten (om enn i feil rekkefølge) Bilde 3: Bilde 1: Bilde 2: Bilde 4: Bilde 5: Redigert 22.April.2017 av ttorneby (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 22.April.2017 Link til dette innlegget Svart 22.April.2017 Det der så jo ikke så vakkert ut ? Jeg ville uansett begynt med å rengjøre skikkelig så du får oversikt. Er det en wire der som er ødelagt/ ikke fast i begge ender? -den skal sørge for kontakt mellom motor og det som holder motoren fast i båten. Zinkanoden sitter jo på motoren og skal beskytte begge deler. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 22.April.2017 Link til dette innlegget Svart 22.April.2017 Tror jeg bare hadde kjøpt en boks med hvit Hammerite for så å malt over rusten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.