Frode Stiansen Startet 23.April.2017 Link til dette innlegget Startet 23.April.2017 Har gått gjennom korssundet i denne s-formasjonen fra nordsiden for 6-7 år siden med en Draco 24. Syns den gang at det ikke var dypere eller bredere enn det måtte være. Hørt rykter om at dette er utbedret, er det nå mulig å gå gjennom denne s-formasjonen i Korsundet med 31 fots Drevbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 Ingen problem - nabben like ved broen som hadde mange propeller på samvittigheten, ble sprengt vekk for en del år siden, ellers er der rikelig med plass og vann til en 24-foter. Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
KARILLA Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 HAIK med sine 32 fot passerer uten problemer, men om du er usikker så kan det være lurt å spørre noen hvordan en skal gå da jeg ikke syntes dette er selvforklarende ut fra hvordan stakene er plassert. Stoppet første gangen og lot en Viknes 1030 vise vei ??? Lykke til Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
dacapo Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 Jeg går igjennom med min 42-foter hver sommer etter at de dypet ut både S-svingen og under broen. Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 S-svingen er ingen problem, både skøyter og seilbåter går der, så dybden er fin. Seilbåter er nødt til å gå der pga høgda på brua på sørsida. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
KARILLA Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 (redigert) Redigert 23.April.2017 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Frode Stiansen Svart 23.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 Da ser det ut til at vi går der neste gang, for å slippe å gå på utsiden. Tusen takk for videoer og forklaringer Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 Hvor er dette Korssundet? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 Sydvest for Askvoll i Sogn Og Fjordane Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
cosmic Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 (redigert) Takk,Trophy Redigert 23.April.2017 av cosmic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 23.April.2017 Link til dette innlegget Svart 23.April.2017 Angrer ikke på at vi gikk der i fjor. Spennende med trange plasser :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.