Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Dykka i Værla, langs Feste (mossesiden) i dag og fikk merket et vrak vi kom over. Tror vi fant anker og ankerspill. Dette er trolig fra 1700 tallet og har ikke vært lokalisert før :-) 

dette er nå merket med ei gul teineblåse. Se bilder for posisjon. Er merket med "dykkermerke og mitt navn"

Det er en del båttrafikk i området her, selvom de fleste nok går litt lengre ut,  så jeg bruker forumet her til å si i fra at blåsa er der. Får du den rundt propellen så får vi håpe tauet ryker, for det er bundet godt fast :wink:. Men målet og håpet er at blåsa blir liggende da :yesnod:  

IMG_3473.JPG

IMG_3474.JPG

IMG_3492.PNG

IMG_3493.PNG

Bitteliten

Bitteliten

Dykka i Værla, langs Feste (mossesiden) i dag og fikk merket et vrak vi kom over. Tror vi fant anker og ankerspill. Dette er trolig fra 1700 tallet og har ikke vært lokalisert før :-) 

dette er nå merket med ei gul teineblåse. Se bilder for posisjon. Er merket med "dykkermerke og mitt navn"

Det er en del båttrafikk her, så jeg bruker forumet her til å si i fra at blåsa er der. Får du den rundt propellen så får vi håpe tauet ryker, for det er bundet godt fast :wink: 

IMG_3473.JPG

IMG_3474.JPG

IMG_3492.PNG

IMG_3493.PNG

Bitteliten

Bitteliten

Dykka i Værla, langs Feste (mossesiden) i dag og fikk merket et vrak Vi kom over. Tror vi fant anker og ankerspill. Dette er trolig fra 1700 tallet og har ikke vært lokalisert før :-) 

Det er en del båttrafikk her, så jeg bruker forumet her til å si i fra at blåsa er der. Får du den rundt propellen så får vi håpe tauet ryker, for det er bundet godt fast :wink: 

IMG_3473.JPG

IMG_3474.JPG

IMG_3492.PNG

IMG_3493.PNG

• Create New...