Jump to content

Edit History

VannTro

VannTro

Rettet skrivefeil

:yesnod::thumbsup::thumbsup::thumbsup:  Nå ble jeg skikkelig misunnelig. Hadde som sagt hytte i Naverfjorden (rett før dere kommer til Rakke) og fredagen var fast båttur til Nevlunghavn for litt reker på fiskebrygga om været fristet. Dere har virkelig timet dette bra, for dette må jo være årets hittil beste og varmeste dag å nyte slikt i slike omgivelser :clap:

Drar selv fra Drammen med båten om noen timer, men omgivelsene blir ikke helt de samme :pray:

VannTro

VannTro

Rettet skrivefeil

:yesnod::thumbsup::thumbsup::thumbsup:  Nå ble jeg skikkelig misunnelig. Hadde som sagt hytte i Naverfjorden (rett før dere kommer til Rakke) og fredagen var fast båttur til Nevlunghavn for litt reker på fiskebrygga om været fristet. Der har virkelig timet dette bra, for dette må jo være årets hittil beste og varmeste dag å nyte slikt i slike omgivelser :clap:

Drar selv fra Drammen med båten om noen timer, men omgivelsene blir ikke helt de samme :pray:

VannTro

VannTro

:yesnod::thumbsup::thumbsup::thumbsup:  Nå ble jeg skikkelig misunnelig. Hadde som sagt hytte i Naverfjorden rett før dere kommer til Rakke og fredagen var fast båttur til Nevlunghavn for litt reker på fiskebrygga om været fristet. Der har virkelig timet dette bra, for dette må jo være årets hittil beste og varmeste dag å nyte slikt i slike omgivelser :clap:

• Create New...