Lars H. Startet 24.April.2017 Link til dette innlegget Startet 24.April.2017 Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 24.April.2017 Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 Hadde dere blitt i båten der dere var, så kunne dere gått klar av denne styggedommen, Lars Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 (redigert) Skulle gjerne sett bilde fra Oscarsborg, men får opp "Bildet inneholder feil og kan ikke vises." Nå blir det vel en tur i garasjen og legge tilbake til vinterdekk. Vi har ikke mat i huset og går tom for røky om et par timer. Redigert 24.April.2017 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 24.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 Vel, helt uten den hvite forurensninger er det ikke på Borgen heller nå idag. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 24.April.2017 Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 Jeg tenkte på hjemmehavnen deres, Lars :-) http://www.sonhavn.no/webkameraer-ny-side/ Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 Jeg har sjekket bildene fra Son, var litt bekymret for mulig tung snø på kalesjen. Men der er det heldigvis fritt for hvit forurensning. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Marida Svart 24.April.2017 Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 Lars H. skrev 57 minutes ago: Vel, helt uten den hvite forurensninger er det ikke på Borgen heller nå idag. Er det den Lagunan som ble hentet i påsken? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 (redigert) Jeg aner ikke, jeg var der ikke i påsken. Men den lå der, tilknappet da vi kom på torsdag. Nå er forresten vinterdekkene tilbake på bilen slik at vi kommer oss til butikken og får kjøpt inn røyk. Og så manglet vi visst litt mat også. Redigert 24.April.2017 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 24.April.2017 Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 Marida skrev 28 minutes ago: Er det den Lagunan som ble hentet i påsken? Nei. Denne har ligget i opplag på Borgen i vinter? Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 24.April.2017 Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 det er rart hva man kan gjøre for å få tak i røyk var en gang langt utpå havet og fiska. var dagen etter en skikkelig tur på byen når jeg var utpå oppdage jeg til min store skrekk at det eneste jeg hadde fått med meg var en skrukkete pakke med 3 Camel sigaretter . Holdt ut røykesugen i det lengste til klokka tilsa at jeg kunne ta den første. Da inntraff kataskrofen ! - hadde ikke fyr og det var ingen andre båter i nærheten. I avmakt røska jeg kåpa av påhengeren og ga full gass. Leita desperat etter varme men fant bare lunkne deler på moteren Neste trekk - glem all fisking - og full fart til land rart å tenke på når jeg leser om han som skifter dekk - nå når jeg har slutta! Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 24.April.2017 Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 Men Lars, da. Du har jo ganske kort vei til butikken i Skjettenbyen. Det må da være mye enklere å rusle bort dit enn å skifte dekk på bilen og så skifte tilbake til sommerdekk igjen? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Lars H. Svart 24.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2017 Vel, jeg skal til Lillestrøm i morgen tidlig for å levere skipshunden til vårklipp, så jeg tok ikke sjansen på å måtte bytte dekk da. Og med stor dobbeltgarasje med en bil, god jekk og elektrisk muttertrekker, gikk skiftet unna på under 30 min. Ellers var det blitt våt veibane fra garasjen til butikken da jeg tok turen, så det hadde gått helt fint på sommerdekk også. Men nå er tempen nede på like under null, og noe varmere er det vel ikke oppe hos deg heller. Ellers synes jeg synd på rabarbraen i hagen min. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.