Brigg Svart 28.April.2017 Link til dette innlegget Svart 28.April.2017 Jeg er helt avslappet når det gjelder både vandringen på viseren og feilvisningen på voltmeteret. Bruker ikke tid på å finne ut av dette, annet enn å skrive i tråder som denne ? I påsken opplevde jeg at viseren beveget seg opp mot og etterhvert inn på det røde feltet. Årsaken viste seg at startbatteriet hadde tatt kvelden. Det er i slike situasjoner at voltmeteret har en misjon, og i mitt tilfelle gav det den informasjonen som var nødvendig for at jeg skulle bli oppmerksom på at noe galt var på gang. Om viseren vandrer litt betyr ikke så mye, men det er jo litt irriterende at VP ikke greier bedre på en instalasjon verdt 400 båtlapper eller noe deromkring. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Eureka Svart 28.April.2017 Link til dette innlegget Svart 28.April.2017 Tror svinging på voltmeteret begynte en vakker augustdag i 2012. Båten ble kjøpt fra forhandler i 2009 men bygd i 2006/2007. Ja, de burde klart bedre. Dog, det er jo en veldig god motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.