Jump to content

Edit History

-morten-

-morten-

3 hours ago, Napoli said:

Jeg vil tro at Fusso løser opp Meguiars Pure Wax - eller at de to virker mot hverandre og reduserer glansen. Fusso er ment å legges på etter polish og evt speed detailer, den er jo en slags voks istedenfor naturvoks (som Megs PW er). Den er ikke noe mirakelprodukt - men på bil har den vært helt vanvittig mye bedre enn alt annet jeg har prøvd. Man skal dog være oppmerksom på at den kan være vanskelig å legge. Den må legges veldig tynt (myye tynnere enn man tror), og buffes vekk raskt etterpå. På bil har jeg typisk tatt en og en dør.

Helt til slutt - en anbefaling. Når du har holdt på så lenge med Megs MW at du vurderer å smake på den, fordi noe som lukter så godt umulig kan smake vondt, gi deg for idag. :giggle:

Har vært nær ved å smake på Meguiarsprodukter ja! hehe.. sønnen min synes det lukter godteri! hehe.  Kjøpte meg foresten ny poleringsmaskin i dag der Rupes padder passer rett på, så det blir spennende å prøve.. først på bilen, så får vi ta båtene en runde senere! kjøpte foresten mere Meguiars til båten! vet det virker!

-morten-

-morten-

3 hours ago, Napoli said:

Jeg vil tro at Fusso løser opp Meguiars Pure Wax - eller at de to virker mot hverandre og reduserer glansen. Fusso er ment å legges på etter polish og evt speed detailer, den er jo en slags voks istedenfor naturvoks (som Megs PW er). Den er ikke noe mirakelprodukt - men på bil har den vært helt vanvittig mye bedre enn alt annet jeg har prøvd. Man skal dog være oppmerksom på at den kan være vanskelig å legge. Den må legges veldig tynt (myye tynnere enn man tror), og buffes vekk raskt etterpå. På bil har jeg typisk tatt en og en dør.

Helt til slutt - en anbefaling. Når du har holdt på så lenge med Megs MW at du vurderer å smake på den, fordi noe som lukter så godt umulig kan smake vondt, gi deg for idag. :giggle:

Har vært nær bed å smake på Meguiarsprodukter ja! hehe.. sønnen min synes det lukter godteri! hehe.  Kjøpte meg foresten ny poleringsmaskin i dag der Rupes padder passer rett på, så det blir spennende å prøve.. først på bilen, så får vi ta båtene en runde senere! kjøpte foresten mere Meguiars til båten! vet det virker!

• Create New...