Jump to content

Edit History

toholthe

toholthe

Sitat

Hadde det vært en vanlig vårpuss, og ikke en ”nå tar jeg den helt ned", ville jeg kun ha brukt Power Cut og en voks. Men one step compound ga en dypere og penere glans.

Fantastisk resultat. Hvorfor ville du bruke noe så slipende som Power Cut på en vanlig vårpuss? Om båten din ser ut som den gjør nå holder det vel med vanlig Meguiar’s Boat Polish eller vil ikke den gå sammen med Collinite som du legger på toppen? Må vel være bedre å bare vaske i så fall og så legge Collinite. Med Power cut eller one step compound vil du vel slite deg igjennom gelcoat på sikt?

Er det denne det er snakk om?

toholthe

toholthe

Sitat

Hadde det vært en vanlig vårpuss, og ikke en ”nå tar jeg den helt ned", ville jeg kun ha brukt Power Cut og en voks. Men one step compound ga en dypere og penere glans.

Fantastisk resultat. Hvorfor ville du bruke noe så slipende som Power Cut på en vanlig vårpuss? Om båten din ser ut som han gjør nå holder det vel med vanlig Meguiar’s Boat Polish eller vil ikke den gå sammen med Collinite som du legger på toppen? Må vel være bedre å bare vaske i så fall og så legge Collinite. Med Power cut eller one step compound vil du vel slite deg igjennom gelcoat på sikt?

Er det denne det er snakk om?

toholthe

toholthe

Sitat

Fantastisk resultat. Hvorfor ville du bruke noe så slipende som Power Cut på en vanlig vårpuss? Om båten din ser ut som han gjør nå holder det vel med vanlig Meguiar’s Boat Polish eller vil ikke den gå sammen med Collinite som du legger på toppen? Må vel være bedre å bare vaske i så fall og så legge Collinite. Med Power cut eller one step compound vil du vel slite deg igjennom gelcoat på sikt?

• Create New...