sheriffus Startet 24.April.2017 Link til dette innlegget Startet 24.April.2017 Hei. Har kjøpt meg ett Hydrodrive Mu50 til min 17 fots draco. Jeg har ikke prøvd i sjø enda, men syns den er rar.. Er det normalt å kan vri drevet for hand å se ratte turner? Tengte sylindern skulle holde igjen dette trykket. Noen med kjennskap til Hydrodrive sine styringer ? Mvh Jørgen. Sitér dette innlegget Link to post
Trulte37 Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Hei sheriffus. Dette settet har rattpumpe med tilbakeslagsventil så det skal ikke gå å vri drevet dersom alt er riktig montert og luftet. Disse rattpumpene er ikke feilfrie og ikke særlig robuste, så den kan jo være defekt. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
sheriffus Svart 25.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Tusen takk for svar =) Har luftet flere ganger for å sjekke, og det er vel lite å koble feil.. er merket med farge tape der hvor de skal inn, men har stokken om på 2 av di for å få sylinderen til å gå rett vei når jeg turner rattet. Dette bør vel ikke ha noe å si ? Sitér dette innlegget Link to post
sheriffus Svart 28.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2017 Fant ut fra Hydrodrive at akkurat denne ikke har tilbakeslagsventil. så det ble ett dyrt bomkjøp :( og en båt som må stå enda lengre på land. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.