Bisse Startet 24.April.2017 Link til dette innlegget Startet 24.April.2017 Viskerene på båten tar dårlig. Får ikke nok trykk mot ruten. Sittet på et styrhus hvor vinduene skrår "feil vei", dvs får ikke hjelp av tyngdekraften. Viskerene er gamle. Kan fjæra byttes om den har mistet spennet med årene?, eller må jeg kjøpe nye viskere? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Bisse Svart 25.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Noen? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Eureka Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Kanskje du kunne modifisere plasseringa av motoren, vinkle den bedre i forhold til ruta? Bilder hjelper ? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Kjøp nye pusserarmer på BT. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Dinamo Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 det er to ting som eg kan tenkja meg her: for det første vindusviskerarmen, det er der fjæra er, som presser bladet mot ruta. Kanskje kjøpa ein litt stor arm, den har hardare fjør. Det andre er viskerblad, eit viskerblad for båt er laget for å viske av ei heilt slett rute, mens eit viskerblad for bil er laget for å viske av ei rute som er buet både horisontalt og vertikalt. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Hmmm... Viskerne på min båt må gå over en rute som er vesentlig mer buet i ialle retninger enn bilen min..... Sitér dette innlegget Link to post
trekko Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Er akslingen på motorn 90 grader mot glasset? Det er det fjæra er tilpasset. Hvis motoren er feilmontert, men du likevel ikke ønsker bygge om motorfester så må du nok eksprimentere med hardere fjærer. Tror ikke det finnes sortiment på pusserfjærer så du må nok lete... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.