Q640P Startet 25.April.2017 Link til dette innlegget Startet 25.April.2017 (redigert) Har ein 3-sylindret Vetus Mitsubishi M 3.10 der temperatursensor på eksos ser ut til å ha røket, alarm går før temperatur er for høy. Leste i ein annen tråd at det er kjent at denne feiler etter 300 timer. I delekatalogen ser det ut til å vere nr. 8 STM 2006 Thermo switch (sjå bilde). Er det nokon som har tips til kvar eg kan få tak i denne? Har spurt Univa (Vetus importør) men venter på svar. Det trenger kanskje ikkje vere originaldel, mulig andre motorer bruker samme sensor? Redigert 25.April.2017 av Vetus_M310 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydkorset Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Nå vet jeg ikke om hvor store forskjeller det er på mariniseringen, men det kan være verdt å kanskje sjekke ut om du kan finne samme del hos en Craftsman eller Sole' diesel leverandør.... Sitér dette innlegget Link to post
Q640P Svart 3.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2017 Har mottatt og montert ny sensor levert av Univa. Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder P Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Jeg har samme feil. Hjalp det med ny sensor ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.