Kjellg Startet 25.April.2017 Link til dette innlegget Startet 25.April.2017 (redigert) Holder på å montere ny Balmar dynamo og regulator. For å bruke original ladelampe i C panelet må jeg forsikre meg om at den trekker maks 500mA, eller maks 4w, ifølge Jørg. Hvordan kommer jeg til pæren? Lettere å spørre her en å prøve å finne ut selv :) For ordens skyld, motor er 4LHA Redigert 25.April.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Du skrur laus dei 4 skruane i hjørna og letter det opp. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Kjellg Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Sjeldenutpå skrev for 10 timer siden: Du skrur laus dei 4 skruane i hjørna og letter det opp. Ok, så jeg må ut med hele panelet. Var det jeg fryktet. Kablene ligger litt i klem på innsiden, men det er vel bare å hive seg til ;) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Kjem du til kontaktpunkta for ladelampa kan du måla motstanden i pæra og rekna ut effekten. Forutsett at kretsen pæra står i ikkje er tilknytta anna elektronikk. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Havlengt skrev for 6 timer siden: Kjem du til kontaktpunkta for ladelampa kan du måla motstanden i pæra og rekna ut effekten. Forutsett at kretsen pæra står i ikkje er tilknytta anna elektronikk. Tok ut panelet i dag, men jeg måtte løsne noen klemmer etc. Var egentlig greit. Pæra var heldigvis på bare 1.7 watt, så da er jeg innenfor Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.