Jump to content

Edit History

Seilersnobben

Seilersnobben

boble65 skrev On 28.4.2017 at 17.44:

5/6 knop er veeeldig sakte vist du skal ett stykke med båten? 

Vel, jeg holder til i Ytre Oslofjord. Har seilbåt og gjør som regel 4-6 knop. Likevel seiler jeg ofte ned til Øresund og tilbake på en 2-3 ukers ferie. I Bohuslän er det stint med norske båter, men det tynnes ut syd for Lysekil og syd for Marstrand ser man nesten ikke en eneste.  Så da lurer jeg på hva det er folk bruker den fantastiske farten og rekkevidden til.

Seilersnobben

Seilersnobben

Vel, jeg holder til i Ytre Oslofjord. Har seilbåt og gjør som regel 4-6 knop. Likevel seiler jeg ofte ned til Øresund og tilbake på en 2-3 ukers ferie. I Bohuslän er det stint med norske båter, men syd for Marstrand ser man nesten ikke en eneste.  Så da lurer jeg på hva det er folk bruker den fantastiske farten og rekkevidden til.

Seilersnobben

Seilersnobben

Vel, jeg holder til i Ytre Oslofjord. Har seilbåt og gjør som regel 4-6 knop. Likevel seiler jeg ofte ned til Øresund og tilbake på en 2-3 ukers ferie. Syd for Marstrand ser man nesten ikke en norsk båt.  Så hva er det da folk bruker den fantastiske farten og rekkevidden til?

Seilersnobben

Seilersnobben

Vel, jeg har seilbåt og gjør som regel 4-6 knop. Likevel seiler jeg ofte ned til Øresund og tilbake på en 2-3 ukers ferie. Syd for Marstrand ser man nesten ikke en norsk båt.  Så hva er det da folk bruker den fantastiske farten og rekkevidden til?

• Create New...