Dr Nelson Startet 25.April.2017 Link til dette innlegget Startet 25.April.2017 Har en Suzuki som jeg gjerne vil tilte mer opp da litt av propellen ligger i vannet ved fortøyning i havna. Har sett kliss like båter som min, med motoren helt oppe. Tilten fungerer helt fint ved kjøring og jeg ser ikke noe problemer med å tilte den mer opp, siden det er mer enn nok plass i motorbrønnen. Sett i instruksjonsboka og serviceboka men blir ikke klokere. Skal liksom sette nøkkel i "ON" stilling, ta ut dødmannsknappen, og trykke forvarmingshendelen opp. Det er den forvarmingshendelen jeg ikke finner på fjernkontrollhendelen min. Anyone? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Husker sjøl jeg knotet noe med dette på en 115 Suzuki jeg hadde, men etter det jeg husker sto det vel ganske greit forklart i instruksjonsboka ang.selve prosedyren mht dette. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Hva er en forvarmingshendel?? Har ikke det på min heller tror jeg.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Dr Nelson Svart 25.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Nå ligger bokå i båten, men skal ta et bildet imorgen. Den "hendelen" er visst avbildet sammen med gasshendelen og startnøkkelen i boka. Har ikke noe annet enn frem/revers på min. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Menes vel spaken til fjernkontrollen, at denne frigjøres og deretter øker tomgangs turtallet. Er vel også noen fjernkontroller som har en egen oppvarmings-spak, bl.a Honda og Yamaha(?) Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 13.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2017 Etter litt ferie og fikling prøvde jeg meg igjen. Men, nei. Finner ikke utav det og det gror ganske greit på den delen som ligger i vannet. legger ved ett bilde av instruksjonsboka, men jeg har ikke den "hendelen" de henviser til. Har og prøvd å gasspaken uten resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 13.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2017 JA!! Etter en hel sesong med googling fant jeg en post på forumet her. En som mente det var et lite plasthjul bak på motorfestet som kunne justeres. Og jomen, det virket. Så senket den ned igjen og skal skrubbe og skure girhuset imorgen. Takk for baatplassen, etter ei mye leting Sitér dette innlegget Link to post
Martina Svart 25.April.2021 Link til dette innlegget Svart 25.April.2021 Hei. Hvor fant du denne linken på siden? Jeg er i akkurat samme situasjon som deg og har et undervannshus som gror igjen.. ? Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 25.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2021 Du bare justerer det plashjulet ved motorfeste. Husker ikke hvor linken er og båten er solgt Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 25.April.2021 Link til dette innlegget Svart 25.April.2021 Det er beskrevet i brukermanualen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.