Luke Startet 25.April.2017 Link til dette innlegget Startet 25.April.2017 Jeg ser etter en halvplaner med akterkabin på rundt tredve fot. Jeg har flere modeller i kikkerten og kan derfor ikke være mer spesifikk. Jeg vil bare ha en antydning på hva du betalte for omtrekking av puter i for- og akterkabin. Gjerne med angivelse av båtmodell og type stoff. Jeg har sett på båter som er oppgradert i cockpit, mens kabinene er sørgelig utdatert. Det er greit å ta med slike kostnader når man legger inn et bud. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Anderre Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Jeg omtrakk rundsitteren forut og alt i cockpit på en Scand Baltic 1983 modell med Niroxx oppe og billigere mikrofiber nede pluss ny førerstol for 35000,- hos Reidar Svendsen i Kr.sand. - Var forøvrig kjempefornøyd med service og kvalitet Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
Capt.Yorgoz Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Trekte om disse med nye madrasser som jeg kjøpte å skar til. Å handlet unn stoffet selv. Så med bare jobben å flyttet over glidelåsene ble det 450,- pr. Pute (fastpris) altså 1800 for hele salongen i min columbie 86. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 25.April.2017 Link til dette innlegget Svart 25.April.2017 Ta kontakt med Skisma. Rimeleg og bra. Ikkje spar på stoffkvaliteten når proffar tek arbeidet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.