tomsunds Startet 26.April.2017 Link til dette innlegget Startet 26.April.2017 Har en Eberspacher D3 som det er lite "fart" i. Den starter, og jeg hører den suger luft, noe som jeg også kjenner når jeg legger handflaten inntil innsuget. Jeg hører vifte går. Men det bare siver varme ut i fra uttaka mine. Jeg mistenker at det kan ha hoppet av en slange et eller annet sted, men har ikke funnet det enda. Eller kan det være noe annet som er feil? Har bestilt panel med digital display i håp om at den skal vise meg en feilkode. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Du får nappe av luftkanalen på ut-luften på varmeren og kjent etter om hvordan trøkket er der. Høres ut som noe har hoppet av ja, du har bare ikke leita godt nok. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Du skriver kun D3, men jeg forstår at det er en luftvarmer. D3 finnes i flere utgaver (produktnr.????????????), D3L, D3L C, D3L P, D3L E, D3LC-C, osv. Fordel å vite hvilken type for å evt. foreslå årsaker til problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.