Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Marwin skrev 34 minutes ago:

Jeg har en litt annen løsning:

VHF og lensepumper går utenom hovedbryter fra forbruksbanken. 

Et rent teknisk spørsmål:

Er klar over dette med Vhf og Lensepumpe utenom hovedbryter. Lensepumpe ser jeg jo klar årsak for, men Vhf - klarer ikke å se det rent tekniske hvorfor denne skal utenom hovedbryter. Hva er årsaken til dette? Mulig jeg spør teit, men eneste årsak jeg ser er kabelbrudd eller at hovedsikring sprenges.. Er det noe jeg ikke ser? Har selv begge deler direkte på batteri av gammel vane. Om man har Vhf på eget batteri så skjønner jeg, men ikke om den er på forbruksbank.

Kjellg

Kjellg

Marwin skrev 33 minutes ago:

Er klar over dette med Vhf og Lensepumpe utenom hovedbryter. Lensepumpe ser jeg jo klar årsak for, men Vhf - klarer ikke å se det rent tekniske hvorfor denne skal utenom hovedbryter. Hva er årsaken til dette? Mulig jeg spør teit, men eneste årsak jeg ser er kabelbrudd eller at hovedsikring sprenges.. Er det noe jeg ikke ser? Har selv begge deler direkte på batteri av gammel vane. Om man har Vhf på eget batteri så skjønner jeg, men ikke om den er på forbruksbank.

Kjellg

Kjellg

Marwin skrev 29 minutes ago:

Er klar over dette med Vhf og Lensepumpe utenom hovedbryter. Lensepumpe ser jeg jo klar årsak for, men Vhf - klarer ikke å se det rent tekniske hvorfor denne skal utenom hovedbryter. Hva er årsaken til dette? Mulig jeg spør teit, men eneste årsak jeg ser er kabelbrudd eller at hovedsikring sprenges.. Er det noe jeg ikke ser? Har selv begge deler direkte på batteri av gammel vane. 

• Create New...