Jump to content

Isotherm ISU eller ikke


MR Swe

Recommended Posts

Det er nok ASU. Svaret er ja hvis du stadig har kapasitetsproblemer med strøm og har litt kjøring før du kommer dit du skal på helgetur.

Fordelen er at den trekker ekstra strøm når du har det til rådighet(motorkjøring, landstrøm, solpanel eller lignende) for å magasinere denne kulden.

Har du ikke normalt noe kapasitetsproblem med strøm og klarte deg fint med det forrige så dropp det.

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post

Jeg har et kjøleskap der termostaten ble kranglete for noen år siden. Dvs. at kjøleskapet ble altfor kaldt. I 2014 bestemte jeg meg for å fikse det, og valgte å bruke en 1000-lapp ekstra på SEC fremfor å sette inn en ny vanlig termostat. Jeg har ikke så mye å sammenligne med, siden kjøleskapet var kranglete nokså lenge, men jeg er veldig fornøyd med SEC. Man kan sette ulike innstillinger for kjøleskapet, men jeg valgte den "vanlige". Har ikke eksperimentert med de andre innstillingene.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...