maija27 Startet 28.April.2017 Link til dette innlegget Startet 28.April.2017 Jeg har problem med at det kommer luft i vannpumpe. Når jeg tapper litt vann og stenger igjen går ofte pumpa på en slags sakte fart helt til jeg åpner for fullt. Da kommer det noe luft sammen med vann og når jeg så stenger stopper pumpa helt. Kan ikke finne noen lekkasjer. par-max pumpe og isoterm vvanntankt. Har montert trykkbeholder men det hjalp ikke. Noen erfaringer med slikt ? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 28.April.2017 Link til dette innlegget Svart 28.April.2017 Min ferskvannpumpe har et lite nettingfilter i innløpstussen, hvis det er tett, får jeg samme symptomene. Kanskje du også har ett slikt filter. Vanntanker er selvfølgelig fyllt tilstrekkelig ?? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
maija27 Svart 29.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2017 Filter er sjekket. Tanken er full. Bytte pumpe ? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 29.April.2017 Link til dette innlegget Svart 29.April.2017 Der som er vanskelig er at hvis du har en lekkasje på sugesiden, slik at du suger luft inn i systemet når pumpa går, er det ikke sikkert at det lekker vann ut når pumpa ikke går. Du må altså bli sikker på at pumpa ikke suger falskluft noen plass. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
maija27 Svart 17.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 For interiserte har jeg nå funnet feilen. Det var fremmedpartikler som hadde satt seg fast i tilbakeslagsventilen på suge siden. God sommer ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.