Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Sier ikke at det gjelder noen av dere, men jeg har sett enkelte som har båter til flere hundre tusen kroner og så lurer de på om de skal bruke iPad eller kjøpe seg plotter til hovedinstrument fordi plotter er for dyrt???  Greit, iPad fungerer men det er nødvendigvis en del utfordringer med det. Vann, lys, lading, ekkolodd radar osv. Man får ting til å virke men det er alltids en del plunder med det. iPad synes jeg er greit å ha som supplement til plotter, men plotter pr i dag vil være mitt hovedinstrument. Det er en del flere muligheter med et apparat som har sitt hovedmål - navigasjon. Antar jeg får flere på "nakken" nå, men hvorfor kjipe på noen tusen kroner når man investerer så mye penger i båt? Har aldri skjønt det.

Kjellg

Kjellg

Sier ikke at det gjelder noen av dere, men jeg har sett enkelte som har båter til flere hundre tusen kroner og så lurer de på om de skal bruke iPad eller kjøpe seg plotter til hovedinstrument fordi plotter er for dyrt???  Greit, iPad fungerer men det er nødvendigvis en del utfordringer med det. Vann, lys, lading, ekkolodd radar osv. Man får ting til å virke men det er alltids en del plunder med det. iPad synes jeg er greit å ha som supplement til plotter, men plotter pr i dag vil være mitt hovedinstrument. Det er en del flere muligheter med et apparat som har sitt hovedmål - navigasjon. Antar jeg får flere på "nakken" nå, men hvorfor kjipe på noen tusen kroner nå man investerer så mye penger i båt? Har aldri skjønt det.

• Create New...