DaniStaut Startet 29.April.2017 Del på Facebook Startet 29.April.2017 Ja da var det klart for lakkering av båten under fenderlisten. I fjord ble den lakkert hvit over fenderlisten, men nå ønsker eg en annen farge på undersiden (den er hvit). Noen som har noen bra forslag til hva farge eg burde ha? Ønsker noe kult som fanger oppmerksomheten til folk. På toppen tenker eg å lakkere en stripe med samme lakk som eg lakkerer under fenderlisten. Noen som eventuelt er god med photoshop eller lignende som kunne prøvd å redigere båten i noen forskjellige farger? Tror det blir hvit bunnsmørning. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 29.April.2017 Del på Facebook Svart 29.April.2017 Er svak for en variant av turkis som heter "Seafoam Green", brukt av blant annet Fender (gitarprodusent). Har ikke sett båten din da, så ikke sikkert denne fargen vil passe, men det er en fin og oppsiktsvekkende farge, samtidig som den har noe klassisk over seg. Mange tenker gjerne gult er kult, men på båt? Nei! Sitér dette innlegget Link to post
Capt.Yorgoz Svart 29.April.2017 Del på Facebook Svart 29.April.2017 Fint om du legger ut et bilde av farkosten. Men hva med rødt å med hvit sjakkmønster. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 29.April.2017 Del på Facebook Svart 29.April.2017 Hakkannen skrev 46 minutes ago: Mange tenker gjerne gult er kult, men på båt? Nei! Pokker å eg som tenkte på Gult :-p Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Hakkannen Svart 29.April.2017 Del på Facebook Svart 29.April.2017 Geir Hel skrev 57 minutes ago: Pokker å eg som tenkte på Gult :-p Visste jeg sto i fare for å fornærme noen her Hver sin smak, er med på at gule muskelbiler fra Dodge/Plymouth/Crysler er kult, men ut over det stopper det der for min del Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.