Elmer Startet 29.April.2017 Del på Facebook Startet 29.April.2017 Hei, båtfolk! En kamerat av meg vurderer sterkt å handle en Drago 660. Båten har jo både et lite toalettrom og septik-tank, og dette er jo bra! Men jeg ble svært forundret da selger fortalte at den eneste måten å tømme septik-tanken på, er med landtømming igjennom et lite hull på den ene badeplattformen på siden av motoren. Stemmer dett-er det virkelig ikke en manuell mulighet også? Og i så fall: Er det noen som kan dele den praktiske opplevelsen av dette? Jeg tenker at dette må bli skrekkelig tungvint om man ønsker å ha en del overnattinger. Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 30.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2017 Hmmm.....er det noen som vet hvem som var importør av disse båtene, eller kjenner til en båtforhandler som solgte disse? Sitér dette innlegget Link to post
hyfsad Svart 5.August.2018 Del på Facebook Svart 5.August.2018 Har lurt på det samme, nærmeste forhandler er vel Danmark. Bådhuset?? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 5.August.2018 Del på Facebook Svart 5.August.2018 Nå er vel landtømming (sug) den eneste tillatte måten å tømme tanken på i endel områder. Men at det ikke er noe alternativ for nødstilfeller virker litt rart. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.