Platt Startet 26.Juni.2005 Del på Facebook Startet 26.Juni.2005 Skal være den første til å innrømme at jeg er rimelig grønn når det kommer til motor/gir/aksling på båt. Noen som kan hjelpe med en forklaring på hva slags funksjon slangestussen som går inn på akslingen har? Kjøling? Istedenfor pakkboks? Har ikke vært borti lignende før... Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 26.Juni.2005 Del på Facebook Svart 26.Juni.2005 I en tidligere båt jeg hadde var det en slange fra uttaket på varmeveksleren som gikk til aksel-gjennomføringen. Dermed gikk deler av saltvannet ut denne veien. Om dette er gjort for å kjøle ned akselgjennomføringen og/eller fungere som "smøring", vet jeg ikke. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
mikke Svart 26.Juni.2005 Del på Facebook Svart 26.Juni.2005 ser ut som en slags vannsmøring ja Sitér dette innlegget ja, til Skuddpremie på Hekksjøgeneraler !! Det er land som er farlig, ikke vann !. Link to post
NilsPils Svart 27.Juni.2005 Del på Facebook Svart 27.Juni.2005 Regner med at dette er for å smøre det bakre lageret. Dette er vel en ikkke uvanlig metode for å tilføre filtrert vann til vannsmurt lager. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.