dieseldyret Startet 26.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2005 Noen som vet om det trengs egen forsikring av slepejolle,eller om den går under kaskoen på "hovedbåten"? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 26.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2005 Jeg har forsikring hos Gjensidige. Slepejolla m/motor treger ikke egen forsikring, men må stå i forsikringsbeviset som gjelder hovedbåten. Ny premie regner de ut også... Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
NilsPils Svart 27.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2005 Jeg ville ganske enkelt klarere dette med forsikringsselskapet mitt. Det spiller jo liten rolle hva vi andre sier..... Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
index Svart 27.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2005 Jeg ringte Gjensidige, og de førte den opp som utstyr til moderskipet. Kostet meg en femtilapp ekstra i året eller så... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
dieseldyret Svart 27.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2005 Takker for svar. mvh:ddyret Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.