Jump to content

Edit History

Knude

Knude

Hei. Om du bruker den fremgangsmåten som bertramsen beskriver så stempler du den nye biten opp fra undersiden i lim masse. Ikke noe skruer.

Selv er jeg fornøyd med Simson monteringslim. Også grei som natemasse men andre igjen vil bruke sikaflex natemasse. Om du vil legge mye arbeid i dette bytter du alle fuger uansett. Jeg hadde pusset dekket først og vurdert fugene etterpå. Sjært ut det som har sluppet i sidene og erstattet bare det. Om det er nesten hele dekket så ta alt.

fin båt og et godt emne for strøken båt. Den trebåtene jeg pusset opp for en del år siden fikk mahogni beis på all mahognien før oppbakking. Da holder den seg mørk noen år lenger . Uv. Filter.

lykke til med prosjektet.

Knude

Knude

Hei. Om du bruker den fremgangsmåten som bertramsen beskriver så stempler du den nye biten opp fra undersiden i lim masse. Ikke noe skruer.

Selv er jeg fornøyd med Simson monteringslim. Også grei som natemasse men andre igjen vil bruke sikaflex natemasse. Om du vil legge mye arbeid i dette bytter du alle fuger uansett. Jeg hadde pusset dekket først og vurdert fugene etterpå. Svært ut det som har sluppet i sidene og erstattet bare det. Om det er nesten hele dekket så ta alt.

fin båt og et godt emne for strøken båt. Den trebåtene jeg pusset opp for en del år siden fikk mahogni beis på all mahognien før oppbakking. Da holder den seg mørk noen år lenger . Uv. Filter.

lykke til med prosjektet.

• Create New...