Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Jeg har samme kokeapparat (bare andre dreieknotter), så det var vel batteriet ditt som var dårlig? Det er et vanlig 9V batteri i mitt.

Mitt apparat var sist i bruk i 2003 og funket da (tror jeg). Men ifølge holdbarhetsdatoen på batteriet var det vel på overtid selv da, for det ble nok produsert på 80-tallet :giggle:

Jeg har et problem med kjelestativet. Det virker som det stammer fra en annen modell, for endespissene passer ikke inn i "hengslene".

De går over. Hvis jeg bøyer endene i permanent vinkel nedover så passer de jo på et vis. Merkelig.

Evt. bygge opp hengselstykkene litt, med lengre skrue og mellomlegg.

IMG_0373.JPG

IMG_0374.JPG

IMG_0375.JPG

IMG_0384.JPG

Teerex

Teerex

Jeg har samme kokeapparat (bare andre dreieknotter), så det var vel batteriet ditt som var dårlig? Det er et vanlig 9V batteri i mitt.

Mitt apparat var sist i bruk i 2003 og funket da. Men ifølge holdbarhetsdatoen på batteriet var det vel på overtid selv da, for det ble nok produsert på 80-tallet :giggle:

Jeg har et problem med kjelestativet. Det virker som det stammer fra en annen modell, for endespissene passer ikke inn i "hengslene".

De går over. Hvis jeg bøyer endene i permanent vinkel nedover så passer de jo på et vis. Merkelig.

IMG_0373.JPG

IMG_0374.JPG

IMG_0375.JPG

IMG_0384.JPG

Teerex

Teerex

Jeg har samme kokeapparat (bare andre knotter), så det var vel batteriet ditt som var dårlig? Det er et vanlig 9V batteri i mitt.

Mitt apparat var sist i bruk i 2003 og funket da. Men ifølge holdbarhetsdatoen på batteriet var det vel på overtid selv da, for det ble nok produsert på 80-tallet :giggle:

IMG_0373.JPG

IMG_0374.JPG

IMG_0375.JPG

IMG_0384.JPG

Teerex

Teerex

Jeg har samme kokeapparat, så det var vel batteriet ditt som var dårlig? Det er et vanlig 9V batteri.

IMG_0373.JPG

IMG_0374.JPG

IMG_0375.JPG

IMG_0384.JPG

• Create New...