Tohatsu1 Svart 5.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Truet med sak,fikk heve kjøpet. Vi avtalte at han skulle ha med bankremisse. Denne fikk jeg,men når jeg sjekket den var det et helt annet navn på den enn mitt. Prøvde jaggu å lure meg på nytt! Ble til at vi lånte en pc på stedet vi møttes og jeg overvar og filmet mens han gjorde overføringen på nettbank. Puuuhh....godt å være ferdig. Skulle vel egentlig anmeldt ham. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Hvilken grunn ga han for å ha oppgitt feil årsmodell? Sitér dette innlegget Link to post
Tohatsu1 Svart 5.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Ingar skrev for 5 timer siden: Hvilken grunn ga han for å ha oppgitt feil årsmodell? Han påsto han hadde rett og at jeg var gal,samtidig som han kom helt oppi ansiktet mitt og truet med juling. Angrep er beste forsvar. Jeg kontaktet dem som solgte ham båten og fikk bekreftet at de hadde solgt ham en 93/94 modell. Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Ja slik som du oppfører deg er det ikkje rart det blir konflikt. Alle historier har minst to sider. Sitér dette innlegget Link to post
Tohatsu1 Svart 5.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Knurrbart skrev 10 minutes ago: Ja slik som du oppfører deg er det ikkje rart det blir konflikt. Alle historier har minst to sider. Er du komikeren her inne? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Knurrbart skrev for 2 timer siden: Ja slik som du oppfører deg er det ikkje rart det blir konflikt. Alle historier har minst to sider. Så trådstarter er gal fordi han hevder at båt og motor er fra 94 når den virkelig er fra 94? Jeg hadde også blitt rimelig forbanna på selger om han hadde prøvd å lure meg på denne måten. Er ikke alle som er vandt med båt og båtmotorer som kan sjå om båt og motor er fra tidlig på nittitallet eller totusentallet. Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Knurrbart skrev for 2 timer siden: Ja slik som du oppfører deg er det ikkje rart det blir konflikt. Alle historier har minst to sider. Du kan ikke mene dette? Først ble han lurt, så forsøkt svindlet. Men du om det.. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
000 Svart 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Jo han sier nå selv han både truet og filmet. Oppfører seg tåpelig her og med en voldsom aggresjon heilt unødig, ikkje rart selger og ble forbannet. Kjenner godt til typen. Bruker seg voldsomt i alle retninger og hevder det er andre som er truende. Tilspissede situasjoner slik kommer ikkje av seg sjøl og er vanligvis fremprovosert. Sitér dette innlegget Link to post
crazymm Svart 6.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2017 Så når noen prøver å svindle deg så blir du ikke irritert en gang kanskje? Han prøvde å svindle han 2 ganger for svarte, vil si det er ganske ok å bli forbandet da ja Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
000 Svart 6.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2017 Du legger nå til grunn at den ene parts historie er korrekt. Hvorfor så overbevist om at det er svindel som dere sier? Og hva er da motivet og vinningen? prisforskjellen er omtrent ikkje eksisterende her samt kjøper faktisk fikk et mykje bedre og meir attraktivt produkt enn først antatt. Og hva hjelper det å oppføre seg som en gal og hisse seg opp i alle retninger som første reaksjon? bruker det løse problemer? Er det slik du håndterer 'reklamasjoner' . Og hvorfor forsvare denne sjekk ingenting overhodet før kjøp og sluk alt selger sier men sjekk alt i heile verden etter kjøp strategien? det er nettopp slik svindlere opererer. Sitér dette innlegget Link to post
Tohatsu1 Svart 17.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2017 Har ikke fått med meg at du knurrbart har kommentert før nå. Skulle tro det var du som lurte på meg den båten slik du kaver deg opp. Var det du? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkmann Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 Tohatsu1 skrev for 19 timer siden: Skulle tro det var du som lurte på meg den båten slik du kaver deg opp. Var det du? Det skal du ikke se bort fra . Sitér dette innlegget Har du kontroll, kjører du ikke fort nok!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.