Jump to content

Edit History

thomasd

thomasd

Mange takk for innspill. Jeg har naturligvis forståelse for tran-kommentarer og desslike - mange sammenligner gjerne mot lastebilmotorer som jo går hundretusenvis av kilometer (= titalls tusen timer) - men jeg har like fullt et ønske om å være så føre var som mulig. Gjerne også i forhold til å kunne dokumentere for neste kjøper på et eller annet tidspunkt at motorene er i tipp topp stand.

mvh

Thomas

PS: Viser seg visst at mine opplysninger var litt unøyaktige - motorene har rundt 2000 timer. Begge drev har visst tatt kvelden, ett byttet for tre og et for fem år siden... Gjør ikke akkurat magefølelsen noe bedre. DS

thomasd

thomasd

Mange takk for innspill. Jeg har naturligvis forståelse for tran-kommentarer og desslike - mange sammenligner gjerne mot lastebilmotorer som jo går hundretusenvis av kilometer (= titalls tusen timer) - men jeg har like fullt et ønske om å være så føre var som mulig. Gjerne også i forhold til å kunne dokumentere for neste kjøper på et eller annet tidspunkt at motorene er i tipp topp stand.

mvh

Thomas

PS: Vise seg visst at mine opplysninger var litt unøyaktige - motorene har rundt 2000 timer. Begge drev har visst tatt kvelden, ett byttet for tre og et for fem år siden... Gjør ikke akkurat magefølelsen noe bedre. DS

• Create New...