Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

De som satte inn motoren i snekka mi, koblet batteri + fra startbatteriet direkte til motoren og dette er da videreført derfra til tenningsnøkkelen. Så hos meg ligger det + spenning permanent til motorpanelet (men det er en hovedbryter for all støm i båten inni sikringskapet, som avbryter forbindelsen og legger hele båten "død"). Jeg er usikker på om det er riktig gjort, men det fungerer i hvertfall. Hvis du har det slik også, kan det kanskje forklare at du får strøm utenom den nye bryteren. Jeg ville fulgt plussledningen fra den forbrukeren som er på hele tiden, baklengs mot batteriet for å se hvor denne strømmen hentes. Uten at jeg vet noe særlig om hvordan dette skal gjøres "riktig".

Mizar

Mizar

De som satte inn motoren i snekka mi, koblet batteri + fra startbatteriet direkte til motoren og dette er da videreført derfra til tenningsnøkkelen. Så hos meg ligger det + spenning permanent til motorpanelet. Jeg er usikker på om det er riktig gjort, men det fungerer i hvertfall. Hvis du har det slik også, kan det kanskje forklare at du får strøm utenom den nye bryteren. Jeg ville fulgt plussledningen fra den forbrukeren som er på hele tiden, baklengs mot batteriet for å se hvor denne strømmen hentes. Uten at jeg vet noe særlig om hvordan dette skal gjøres "riktig".

• Create New...