tomzern Startet 2.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2017 Hei! Noen som vet hva slags propell som satt originalt på disse med AQ260 bensinmotor? På min sitter det en 15x21 nå, men får ikke helt riktig turtall på maks, og tror jeg mangler noen knop, så mistenker litt for stor/grov propell. Har en 14,5x19 på hånda, men det blir kanskje et litt for stort hopp nedover? Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
tomzern Svart 7.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2017 Bump:) Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
000 Svart 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2017 (redigert) 14.5 eller 15 er ett fett da det er ulike fabrikat. Likedan er ikkje 19 hos den ene det samme som 19 hos den andre. Om 21 er for tungt så blir 19 det neste valget ditt. Eg har brukt begge delr med hell. De var av foskjellige fabrikat og begge virket heilt fint innenfor små forskjeller. Kan også legge til at det var på samme båt som du bare under Joda navnet. Redigert 7.Mai.2017 av Knurrbart (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.