gixen Startet 2.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2017 Hei, Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i tetningslister til luke som på bildet under. Bredde på pakningen er på 14-15mm. Bredde på låsedelen er 6mm og smalner inn til 4mm. Total høyde er 10-12 mm. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 2.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2017 prøv parma plast Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 2.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2017 Jeg ville sjekket med Otto Olsen, gjerne på mail om du ikke finner noe i katalogene: http://www.oo.no/mediabank/store/2/2928/Profiler.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Soningen Svart 2.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2017 Har kjøpt av R.J. Rygg. Ble ikke noe billig moro, men bedre enn å bytte luker. Har stort antall profiler. Noe jeg ikke så/merket før etter montering var at disse var stivere enn originalen. Måtte løsne på innfesting i glass og legge under en kile for å få god tetting. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 2.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2017 Hartveit butikk i Bergen Sitér dette innlegget Link to post
gixen Svart 4.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2017 Hei! Enden på visa ble at jeg bestilte hos R.J. Rygg. De hadde ikke eksakt den samme profilen, men vi fant en som passer noenlunde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.