Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

Her er et tips til.

For at dette skal holde i lengden må du tenke litt styrke og belastning. Hvis du støper der du har treverk og renslipt plast får du et bøyemoment i speilet som du ikke hadde i den opprinnelige konstruksjonen. Hvis jeg var deg ville jeg derfor støpt litt ut til sidene også slik jeg har markert med rød strek på styrbord side her. 

TommyAlex.jpg.4adca307e3be296d1643e48b15a27818.jpg

Og så må du jo legge opp et visst antall lag for å få den styrken du trenger. Er det rovingduk du har kjøpt? I tilfelle er vel den 300g? Den er jo veldig sterk, så det er jo bra, men du må ha mange lag for at det skal bli noe tykkelse. 

Komodo

Komodo

Her er et tips til.

For at dette skal holde i lengden må du tenke litt styrke og belastning. Hvis du støper der du har treverk og renslipt plast får du et bøye moment i speilet som du ikke hadde i den opprinnelige konstruksjonen. Hvis jeg var deg ville jeg derfor støpt litt ut til sidene også slik jeg har markert med rød strek på styrbord side her. 

TommyAlex.jpg.4adca307e3be296d1643e48b15a27818.jpg

Og så må du jo legge opp et visst antall lag for å få den styrken du trenger. Er det rovingduk du har kjøpt? I tilfelle er vel den 300g? Den er jo veldig sterk, så det er jo bra, men du må ha mange lag for at det skal bli noe tykkelse. 

• Create New...