Jump to content

Edit History

Framtia

Framtia

Å bli forbiseilt er noe dritt!

Har flush skroggjennomføringer på min båt, og hadde også det på min forrige, men det gir ingen garanti for å seile fra noen som helst. 

Det er viktigere å holde bunnen ren. Litt av en jobb, men jeg pleier å vaske under minst 2-3 ganger i løpet av sesongen. Bruker også hvitt bunnstoff for å kunne lettere se når det er på tide med en vask.

Et annet viktig poeng er å ha foldepropell, og ikke minst la være å fylle båten med mer vekt enn du trenger. 

Til slutt, trening!. Du så invitasjonen min på facebook til å delta i Hurums onsdagsserie (postet den på den lukkede facebooksiden til oss som har båtplass på Storsand).

Framtia

Framtia

Å bli forbiseilt er noe dritt!

Det viktigste du kan gjøre er å holde bunnen ren. Litt av en jobb, men jeg pleier å vaske under minst 2-3 ganger i løpet av sesongen. Bruker også hvitt bunnstoff for å kunne lettere se når det er på tide med en vask. Har flush skroggjennomføringer på min båt, og hadde også det på min forrige, men det gir ingen garanti for å seile fra noen som helst. 

Et annet viktig poeng er å ha foldepropell, og ikke minst la være å fylle båten med mer vekt enn du trenger. 

Til slutt, trening!. Du så invitasjonen min på facebook til å delta i Hurums onsdagsserie (postet den på den lukkede facebooksiden til oss som har båtplass på Storsand).

• Create New...