Dreuf Svart 15.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2017 Gratulerer så mye med ny båt! Handlet du lokalt eller blir det hentetråd? Hvilken årsmod ble det? Oppgradering av elektronikk er jo gøy, nærmer meg ferdigstillelse av det selv. (mangler å klatre i masta for å montere vindmåleren). Sitér dette innlegget Link to post
pobre gringo Svart 15.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2017 Dreuf skrev for 11 timer siden: Gratulerer så mye med ny båt! Handlet du lokalt eller blir det hentetråd? Hvilken årsmod ble det? Oppgradering av elektronikk er jo gøy, nærmer meg ferdigstillelse av det selv. (mangler å klatre i masta for å montere vindmåleren). jo takk, gleder meg utrolig til første tur som jo blir hjemturen. Handlet relativt lokalt i Sandvika og saumfarer nordre Vestfold for båtplass nå, så det er vel noe magert for hentetråd, men noen ord skal jeg nok klare. 1999 Bavaria 34c, hadde med en bekjent og båten later til å være i god stand, noe småplukk for å få den klar til ferien. Noen erfaring med TV i båt? Greit å streame for eksempel GET eller er det bedre med en løsning som f.eks rikstv eller lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Seilersnobben Svart 19.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2017 Ask skrev On 15.5.2017 at 8.53: .... Berre til ettertanke, kan eg nemna at då yngstemann var ca. 1 1/2 år gamal var han minuttar frå å drukna. Han falt på sjøen, medan båten låg på svai. Han hadde redningsvesten på, men den snudde han slik at fjeset var ned i sjøen .... Viktig poeng. Verdt å minne om at det er mye flytekraft i en bleie. Moderne redningsvester SKAL ta høyde for dette. Det hadde vært interessant å vite hvor lenge siden dette er, og hvilken vest som ble brukt. Uansett: Man må alltid passe på, som Ask skriver. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.