gullars1 Startet 4.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2017 Hei. Jeg leter etter ny bom til en 54 fots Bruce Roberts fra 1982. Bommen er 20 fot lang. Noen her som har noen gode tips på hvor jeg skal lete? Er først og fremst ute etter en brukt, men har også lurt på en ny. Har forsøkt å søke på nettet, men får bare opp bommer som ikke er lange nok. Noen som vet hva jeg må beregne å betale for en? Hilsen nybegynner i seiling! Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 4.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2017 Å finne en brukt 7 meter lang bom høres vanskelig ut. Er ikke så mange bommer som selges brukt, nesten ingen så store. Jeg ville begynt hos ett riggverksted, With Marine for eksempel. Sitér dette innlegget Link to post
gullars1 Svart 4.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2017 Ok, takk for rådet, pacuare Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2017 Du kan også sjekke om Proctor i Sverige (Henån) fremdeles er live and kicking. Han fikser alt, til en pris. Dyktig fyr. Mener å huske at vi betalte i størrelsesorden SEK 40 000 for 5 meter bom til Hulda med to rev. Rene gi-bort-prisen. Sitér dette innlegget Link to post
gullars1 Svart 9.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2017 Takk for tipset, Hulda. Skal undersøke det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.